אודות

הד האנטרית
“The only way to do great work is to love what you do”

Steve Jobs

נעים להכיר, רביטל אברהמוב טאלנט האנט טכנולוגית, או פשוט, הד האנטרית ומלקטת של כשרונות טכנולוגיים

ביום יום שלי אני עוסקת בהד-האנטינג (Head Hunting) ואיתור מועמדים לתפקידים טכנולוגים מגוונים: החל מתפקידים ייחודיים, דרך משרות בכירות ועד לתפקידים מורכבים עבור חברות הייטק, סטארטאפים ומשרדי ממשלה.

בין לבין אני מג'נגלת בין מספרים, מתחזקת זוגיות מאושרת ומטפחת את 3 הכשרונות פרטיים והמקסימים שלי 🙂

It's all about the people

ההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר בכל ארגון . 

זו נקודת המוצא שלנו וממנה אנחנו נבנים ומתפתחים. בין אם מדובר בחברת לואו טק, או בחברת הייטק, גיוס והשמת עובדים הוא ללא ספק אחד התהליכים החיוניים בכל חברה, קטנה כגדולה. כהד האנטרית, מומחית בתחום הגיוס, אני מסייעת לארגונים להוביל תהליכי גיוס מאתגרים או נישתיים ולדייק את המסלול הנכון עבורם, בדרך אנחנו גם חוסכים לא מעט משאבי זמן וכסף.

בואו לשמוע כיצד אני עושה את זה >>

Organizational Multiplier

הד האנטר הוא מכפיל כוח חיוני לארגונים וחברות, ככזה הוא מביא עמו ערך מוסף וייחודיות – יתרונות המסייעים לו באיתור וניטור של מועמדים מתאימים ודיוק תהליך סורסינג מורכב.

כ הד האנטרית, אני מצוידת בהבנה עסקית ומקצועית, אך לא פחות מכך, אנושית, שהיא בעיני רכיב הכרחי בהתנהלות מול ארגונים, באפיון הצרכים הן של הארגון והן של המועמדים וביצירת פרפקט מאצ' בסביבה עסקית – אנושית דינמית.

אני בעלת תואר ראשון (BA) במנהל עסקים ותואר שני (MBA) במנהל עסקים בהתמחות ניהול מערכות מידע , המכון האקדמי המכללה למנהל בראשון לציון. 

במהלך הדרך לקחתי חלק במסלולי הכשרות מקיפות ומקצועיות בארץ ובחו"ל , ביניהן אצל אמיל רוזנבלט , שם אף השתלבתי כסופר האנטר ובהמשך השתלמות בינ"ל בסורסינג (Sourcing Masterclass) אצל אחד מטובי המומחים בעולם.

אני גאה לקחת חלק בקהילה תוססת ופורה של 100 הד האנטרים מן המובילים בארץ, ליצור שיתופי פעולה ולהמשיך ולטוות רשת של קשרים והכרויות מקצועיות, המשמשים אותי בכדי לייצר חיבור שהוא בבחינת WIN-WIN לארגון ולמועמד.

אני אוהבת אנשים, אך לא פחות מכך – מספרים.  בעברי הייתי כלכלנית בחברות גדולות ומובילות במשק הישראלי, לכן אני מביאה עימי יכולות אנליטיות גבוהות וראייה עסקית, ממוקדת רווחיות, כישורים המסייעים לי לייצר תוצאות איכותיות תוך שימוש ויישום כלים מתקדמים ושיטות חדשניות בטרגוט ואינגייג'מנט מול מועמדים פוטנציאלים במטרה ליצור חיבור מיטבי, איכותי וארוך טווח.

לחיצת ידיים
איתור מועמדים להייטק

Meet my core values

שקיפות, אמינות ושירותיות, לצד מקצועיות וחדשנות הן ערכי הליבה שלי המלווים אותי בכל תהליך ושום חיבור אינו שלם בלעדיהם.

בראייה שלי כל הליך השמה מוצלח מתחיל בשקיפות. לכן אני מקפידה תמיד לנהל הליך ברור, מפורט ושקוף לכל הצדדים, תוך שמירה על מקצועיות וכללי האתיקה הנדרשים. חשוב לי להיות קשובה ורגישה לצרכי הלקוחות והמועמדים כאחד, כך שאוכל לספק מענה מתאים לאתגרים וחששות בזמינות גבוהה וביעילות. 

אני הד האנטרית אשר אוהבת להישאר עם האצבע על הדופק ולכן ארגז הכלים המקצועיים שלי תמיד בתנועה – מתעדכן תדיר בשיטות גיוס מתקדמות וכלים טכנולוגיים מתקדמים, המשמשים אותי ליצור את המאצ' המושלם – תהליך הד האנטינג ואיתור מועמדים איכותיים למשרות נהדרות.

בואו להכיר אותי מקרוב >>

Building long term business relationships is my mission

לחבר בין האנשים הנכונים לארגון הנכון לאורך זמן ולבסס מערכת יחסים מקצועית מתגמלת ורווחית -זו המומחיות שלי.

בין אם אתם מועמדים המחפשים את משרת החלומות שלכם בחברה מעולה, שתהיה לכם לבית מקצועי, ובין אם אתם ארגון מגייס המחפש את הטאלנטים הבאים,

תהליך ההשמה הוא הליך מאתגר, אשר מצריך דיוק, הבנה, מקצועיות ולא פחות חשוב – סבלנות. וכאן בדיוק אני משתלבת בתמונה 🙂

החזון שלי הוא ללוות אתכם יד ביד במסע הזה , ברגישות וביעילות, במטרה להפוך אותו לחוויה מוצלחת עבור כל הצדדים, עד ליצירת חיבור מדויק ואיכותי, אשר מהווה בסיס איתן לתהליכי צמיחה, פרודוקטיביות ורווחיות.

אני גאה להיות הבחירה הנכונה עבור חברות הייטק וסטארט-אפ במגוון תחומים, לצד ארגונים ומשרדי ממשלה. לקחת חלק בהצלחות עסקיות ותהליכים חוצי ארגון ולהשתלב בצמתים משמעותיים במסלול המקצועי של מועמדים.

 

מזמינה אתכם להצטרף אליי, כאן מתחילים >>

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן רביטל,
איך אפשר לעזור לך?