הד האנטינג וסורסינג

שירותי הד האנטינג לגיוס ממוקד

תהליך סורסינג ישירות ללקוח והגדלת הפייפ לצד פתרונות מותאמי צרכים.

הד האנטינג וסורסינג


# שירות 
הד האנטינג (Head Hunting) ממוקד וסורסינג (Sourcing) מדוייק למשרות פיתוח, תפקידים בכירים ומורכבים או בעלי רגישות ובדיסקרטיות.

# איתור וזיהוי מועמדים מתאימים וחזקים באמצעות אפיון מסודר של התפקיד והכישורים הנדרשים למועמד האידיאלי.

# סקירת ומיפוי השוק למועמדים רלוונטים, מחקר מתחרים, חיפוש קבוצות רלוונטיות, טירגוט וביצוע פניות יזומות.

# ארגז הכלים המקצועי המשמש אותי דינמי ועדכני וכולל הכשרות מקצועיות על ידי טובי המומחים בארץ ובעולם, שימוש בערוצי הדיגיטל השונים, במאגר רחב של מועמדים פעילים או פסיביים, וכמובן, רשת קשרים ענפה ומעגל נטוורקינג איכותי המסייעים לי ביצירת חיבורים מדויקים.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? יש לכם צורך ייחודי? אני כאן עבורכם >>

הד האנטינג וסורסינג -שירותי סוסרינג להייטק Sourcing

הספיישל טאצ' שלי

גיוס בכירים, השמה למשרות מורכבות וגיוס טכנולוגי

הד האנטינג וסורסינג לתפקידים שרוצים לפצח

יש לי וידוי, אני נהנית לפתוח את הבוקר שלי עם אתגרים.

בין אם מדובר בגיוס טכנולוגי במהותו, המצריך ירידה לפרטים, ובין אם מדובר במשרה מורכבת או בעלת אופי רגיש – אני לומדת את הארגון והמרחב המקצועי לפרטיו, כך שאוכל ליצור התאמה מיטבית.

לכן אני אוהבת במיוחד לסייע לחברות טכנולוגיות וסטארטאפים באיוש תפקידי פיתוח, מטה וניהול מורכבים ולהשתלב בארגונים בדיוק הליכי גיוס למשרות בכירות ומרכזיות, או תפקידים דיסקרטים. אני אוהבת לעבוד עם אנשים, אבל מתרגשת לא פחות לתרגם תוצאות לנתונים ומספרים שהופכים תהליך איכותני לכמותי . באטם ליין, אני מאמינה אדוקה במסלול מסודר והדוק שבסופו מאצ' מדויק.  בתהליך הזה אתם לא לבד! אני מלווה אתכם יד ביד, בדיסקרטיות וברגישות, על מנת ליצור עבורכם הליך יעיל ותפור לצרכים שלכם.

מתקשים לגייס? מוצפים בקו"ח לא רלוונטיים?  צרו איתי לתיאום שיחת היכרות >>

איך זה עובד?

360 מעלות של תהליך סורסינג יעיל וממוקד תוצאות

בראייה שלי כל הליך השמה מוצלח מתחיל בשקיפות. לכן אני מקפידה תמיד לנהל הליך ברור, מפורט ושקוף לכל הצדדים, 

הד האנטינג וסורסינג – השלבים

איך קורה כל הקסם הזה?

פגישת התנעה – שיחת היכרות בה נכיר אתכם לעומק: מה הסיפור של החברה, אופי המוצר והטכנולוגיה, השוק בו אתם פועלים ונדבר על המשרה נפרוט אותה לגורמים ועוד…

אפיון ומיפוי של השוק – ביצוע טרגוט ממוקד של מועמדים (על סמך האפיון והמיפוי שבוצע) תקבלו רשימת פרופילים מתאימים אליהם נרצה לפנות, לאורך כל התהליך אקבל מכם משוב לצורך דיוק ושיפור של הטרגוט או בשינוי דרישות המשרה.

סינון ופניות – סינון מהרשימה, פניות ממוקדות ויצירת אינגייג'מנט אל מול המועמדים האופטימליים, לאחריו אפנה אותם לארגון, תוך ליווי קשוב והתמודדות עם אתגרים שבדרך.

שיתוף פעולה – לאורך כל התהליך אנחנו עובדים ביחד בשיתוף פעולה הדוק על מנת לייצר תהליך מהיר, אפקטיבי ומנצח עבור כולם, כאשר בסופו איוש המשרה 🙂

קפה או שיחת זום? יחד נפצח את המשרה! >>

למי הד-האנטינג טוב?

החל מסטארטאפים, חברות הייטק, וארגונים ממשלתיים

הלקוחות שלי מגוונים ממש כמו המשרות והתפקידים אליהם אנחנו מגייסים יחד.

ביניהם תוכלו למצוא חברות אשר מתקשות לגייס כבר זמן רב ומיצו את שיטות הגיוס המסורתיות, סטארט-אפים קטנים שמחפשים לגייס לתפקידי מפתח ופיתוח, מנהלי פיתוח ומנכ״לים שמבקשים לאייש תפקיד דיסקרטי או מרכזי בחברה, מנהלות HR שמוצפות בקו״ח לא רלוונטים ועוד רבים וטובים.

מתמחה באיתור ועזרה בגיוס למגוון רחב של תפקידים כגון:

C++ Developer, Embedded Engineer , Devops , SW Architect ,Cloud Architect , Devops, VP R&D, VP Product, CTO, CDO, CIO, CMO Head of Engineer, Security Researcher, Front-end ו- Back-end, full stack ועוד.

בשוק דינמי ומגה תחרותי, השירות שאני מספקת הוא בבחינת מאסט בסיוע לחברות היי-טק וסטארט-אפ למצוא ולשכור את הטאלנט הבא בכדי להניע חדשנות, לעודד צמיחה ולייצר יתרון משמעותי.

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי – כאן מתחילים >>

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן רביטל,
איך אפשר לעזור לך?