כהד האנטרית שעוזרת לחברות, יוצא לי לעבוד מול מנהלים שבן לילה הצוות שלהם גדל לפעמים פי 2
זה קורה בד"כ לאחר צמיחה גדולה או שינוי ארגוני.
אחד האתגרים הגדולים של של כל מנהל זה לעמוד בעומס המשימות הבלי פוסק שיש
אחת הדרכים לשמור על ביצועים גבוהים בצוות היא ע"י שימוש חכם בכלי ניהול🤩
יש הרבה כלי ניהול שעוזרים, אבל אם אתם רוצים להיות תותחי-על בניהול ולשמור או להביא ביצועים גבוהים בצוות שלכם
אז אתם צריכים לדעת להשתמש בצורה חכמה בכלי ניהול.
טיפים לניהול המשימות :
✨ תעדוף משימות על סמך דחיפותן וחשיבותן. משימות דחופות וחשובות צריכות להיעשות תחילה, לאחר מכן את אלו החשובות אך לא דחופות, ולבסוף, את אלו הדחופות אך לא חשובות.
✨ השתמשו במטריקס של אייזנהאואר, – הפרדה של משימות לארבע קטגוריות: דחופות וחשובות, חשובות אך לא דחופות, דחופות אך לא חשובות, ולא חשובות או דחופות . זה יכול לעזור לך לקבוע רמת דחיפות למשימות בצורה יעילה יותר.
✨ צרו רשימת מטלות לעצמכם ולצוות שלכם, תנסו לתעדף את המשימות על סמך המועד הסופי שלהם וגם על סמך המשאבים הנדרשים להשלמתן.
✨ פגישות קבועות עם הצוות בשביל לדון על התקדמות במשימות, לזהות חסמים כלשהם ולהעריך מחדש סדרי עדיפויות.
✨ השתמש בכלי ניהול פרויקטים כדי לארגן ולתעדף משימות (כלים אלה מאפשרים לך להקצות משימות לחברי הצוות, לקבוע מועדים ולעקוב אחר ההתקדמות) מצרפת לכם רשימה של כמה כלים מומלצים והקישורים שלכם.
Trello
https://trello.com/ – כלי פשוט וידידותי לניהול פרויקטים המאפשר לארגן משימות ללוחות ורשימות.
Asana
https://asana.com/ – כלי מתקדם יותר לניהול פרויקטים שמתאים לצוותים גדולים יותר ולפרויקטים מורכבים יותר. מאפשר ליצור רשימות משימות מפורטות, להגדיר מועדים ולהקצות משימות לחברי הצוות. יש לו גם תכונת חיפוש חכמה המאפשרת לך למצוא ולעקוב בקלות אחר משימות ספציפיות.
Monday
https://monday.com/ – כלי לניהול פרויקטים שמתאים להצגה ומעקב אחר התקדמות המשימות. מאפשר ליצור לו"ז וקווי זמן, יש לו מגוון אפשרויות התאמה אישית. והוא קל לשימוש ועם ממשק פשוט וחזק.
Jira
https://lnkd.in/dYBhAe8w – כלי רב עוצמה לניהול פרויקטים המיועד לצוותי פיתוח תוכנה. מאפשר לעקוב אחר באגים, לתכנן ספרינטים וכו. יש לו גם מגוון רחב של אינטגרציות, מה שהופך אותו לאופציה רב-תכליתית עבור צוותים בכל הגדלים.
Basecamp
https://basecamp.com/ – כלי פשוט וידידותי לניהול פרויקטים שמתאים לצוותים קטנים. מאפשר ליצור רשימות מטלות, לקבוע מועדים ולהקצות משימות לחברי הצוות. יש לו גם מערכת הודעות מובנית, המאפשרת לתקשר בקלות עם חברי הצוות.
Wrike
https://www.wrike.com/ – כלי לניהול פרויקטים שמתאים לצוותים בכל הגדלים. מאפשר ליצור רשימות משימות מפורטות, לקבוע מועדים ולהקצות משימות לחברי הצוות. יש לו גם סט חזק של תכונות שיתוף פעולה ודיווח.
Smartsheet
https://lnkd.in/dQWFMw8d – כלי לניהול פרויקטים שמתאים לצוותים שצריכים לעקוב אחר התקדמות ולתקשר ביעילות. מאפשר ליצור רשימות משימות מפורטות, לקבוע מועדים ולהקצות משימות לחברי הצוות. יש לו גם סט חזק של תכונות שיתוף פעולה
ודיווח.
ClickUp
https://clickup.com/ – כלי לניהול פרויקטים המציע מגוון רחב של תכונות ואפשרויות התאמה אישית. מאפשר ליצור רשימות משימות מפורטות, לקבוע מועדים ולהקצות משימות לחברי הצוות. יש לו גם תכונות מובנות של מעקב אחר זמן ודיווח.
כמובן שיש עודהרבה כלים בשוק
ואני מאמינה שאתם כיום משתמשים באיזה כלי או שתיים
אבל תמיד שווה לבחון שוב את הכלי שבו אתם משתמשים ולראות האם יש משהו שיכול יותר להתאים ולעזור לכם
#management #headhunter
מקווה שעזרתי